Marthescorner

D e helt sykt kor mye lykke d finnes i en vanlig grå hverdag

fredag 3 september 2010

Høsten...

Nå går vi inn i den årstiden jeg kanskje liker aller best!

Jeg elsker den dær "stearinlys, under ett varmt pledd med en kopp varm te mens stormen lever sitt eget liv der ute" følelsen.
Røde , sprø og knasprende høstløv under skosålen når man går i en av byens parker!

Denne årstiden er liksom bare meg den!

Når man er oppvokst i tjukkeste nord-Norge er det ekstra spesiellt å oppleve høsten på mer sørlige breddegrader!
Høsten i Nord-Norge påminnet oss mest bare om at en kald og MØRK vinter nærmer seg... Å vi prøver å supe i oss de sisste solstrålene før solen tar en pause der oppe!

Jeg har laddet opp til denne årstiden med accecorizes i orange, ildrød, lilla og gul/grønt!
Jeg kommer i løpet av kvelden til å legge ut en høstpakke jeg har laget OG min aller første BLOGCANDY,
så stay tuned;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar