Marthescorner

D e helt sykt kor mye lykke d finnes i en vanlig grå hverdag

onsdag 25 augusti 2010

Syk....

Hei dere!

Nå er det lenge siden jeg skrev noehær, men det har sin naturlige årsak! Har akkurat kommet hjem etter en 3 ukers tur hjemme i Narvik hos mamma og pappa! Der hadde vi fullt opp med å planlegge brylupp til søstra mi! Jeg var faktisk frisøren for dagen, og heldigvis ble resultatet etter hennes ønsker!.

Siden sisst har det skjedd litt på scrappefronten:

1.) jeg har fått to hyller pappa har lagd for mange år siden med inndelinger for A4 og A5 papir! Denne skal dekoreres og males hvit og stilles på expedithyllen min.

2.) Jeg fikk dykke ned i mormors skattekammer av knapper! Du stooore min så mange herlige godbiter:) disse har jeg nå pusset og pusset og nå er de blank og fin og klar til bruk.

3.) På Mandag kjøpte jeg en GIGANTISK pakke fra en dame på nettet som var lei av scrapbooking og hadde verken plass eller tid! For 800 kr fikk jeg varer værdt ca 3000 kr! Distresser,chalks, dekorationer,3D lakker, lim, nydeligeblomster, knapper, brass, papir o.s.v!
D meste i vintage,western, chabby Chic stil og de fleste tingene kommer fra Ranger/Tim Holtz

Bilder på alt kommer senere da jeg ligger med spysjuka og knapt rører meg utenfor sengen:(

Ha en fin kveld alle sammen:)

4 kommentarer:

  1. Tack för titten i butiken... jag tyckte att jag kände igen dig :) Självklart får du blogga om butiken om du vill, jag tycker att det är roligt :) Ha det så bra

    SvaraRadera
  2. Tuuuuusen Takk for svar i Bloggen min! NÅ skjønner jeg hvorfor bloggen din poppet opp når jeg søkte på nettet.... Var jo akkurat det jeg lette etter... Tuuuuusen Hjertelig Takk! Go Bedring til deg! Håper du er bedre snaaart! :)

    SvaraRadera
  3. Hei min fantastiske kunstnerdatter!!!!Det du presrerer er imponerende.Din kreativitet er toppers.Takk for fine dager i sommer.Mamma

    SvaraRadera
  4. Håper du er frisk igjen.Vil gjerne se mere fra din kant.Du har et rom og en kreativitet som kan nå lengre enn langt.Lykke til vider med alt.

    SvaraRadera