Marthescorner

D e helt sykt kor mye lykke d finnes i en vanlig grå hverdag

tisdag 2 februari 2010

Dagens utstyr.



Dette er to limprodukter jeg bruker veldig mye.

Glue pad: Denne brukes som en vanlig stempelpute til dine stempler, men i stedet for blekk/farge inneholder denne ett superbra lim.

Jeg bruker å stemple ulike objekt på kort, scrapbooksider, esker o.s.v, og deretter strör jeg ett fint glitter over objektet. Etter en liten stund rister man av overflödig glitter, og man sitter igjen med ett nydelig glittertrykk.

Quikie glue er av samme prinsipp. men denne lar deg selv tegne hvor du vil ha glitter på det du lager.

Jeg bruker å skrive små ord, navn, ordtak o.l for å gjöre det jeg lager mer personlig.


Begge produktene er å finne på Panduro Hobby, og er virkelig til å anbefale.
De gir dine prosjekt en sisste finish!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar