Marthescorner

D e helt sykt kor mye lykke d finnes i en vanlig grå hverdag

måndag 1 februari 2010

Dagens utstyr.

Tenkte det kunne väre greit å presentere noe av utstyret jeg bruker i mine prosjekt.


Dette er FASTENATOR. Fungerer på samma måte som en stifte maskin, men stiftene er bredere og dekorative. Her ser dere ett utvalg av de stiftene jeg har.
Noen har mönster, og på noen står det söte små ord.
Ofte bruker jeg denne istedet for brads


Dette er en Crop-a-dile fra We r memory makers. Dette er ett multiverktöy som både gjör hull i ulike störrelser og som setter eyelets perfekt på papir, tekstil, plast, chipboards o.s.v.

For dere som kanskje ikke skjönner alle ordene jeg bruker, så kan jeg tröste med at en ordliste er på tur.

Jeg vet knappt selv hva ordene er på norsk, da jeg for det meste er på amerikanske sider og bestiller det meste av utstyret derfra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar