Marthescorner

D e helt sykt kor mye lykke d finnes i en vanlig grå hverdag

torsdag 28 januari 2010

Gaveboks



Denne gaveboksen laget jeg i anledning en kollegas 30 års dag.

Jeg plukket rett og slett bare fram noen bokser som jeg hadde liggende og bestemte meg for å dekorere disse.
Jeg ville få det til å se ut som en kake.

Utstyr:

- ulike bokser ( störrelse og form)
- forskjellige papirer
- mini limpistol
- Decoupage lakk og pensel.
- Bånd
- Perler
- blomster i forskjellige materialer
- bokstaver i skum material ( kan også bruke chipboards o.l)


Jeg valgte ut noen papirer jeg ville bruke, som skulle matche hennes personlighet. Hun er ei glad og fargesprakende jente, og derfor ble også gaveboksen slik.

Det som er så fint med decoupage er at det ferdige produktet blir veldig slitesterkt.
Du stryker bare lag på lag med lakk, og lar det törke helt för du tar i produktet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar